Carrefour wycofuje ze sprzedaży wszystkie produkty należące do PepsiCo - NoweMedium.pl

Carrefour wycofuje ze sprzedaży wszystkie produkty należące do PepsiCo

Sieć Carrefour zdecydowała o wycofaniu ze sprzedaży produktów marek należących do koncernu PepsiCo. Chodzi o ceny. Sprawdź szczegóły.
Carrefour wycofuje ze sprzedaży wszystkie produkty należące do PepsiCo
Carrefour wycofuje ze sprzedaży wszystkie produkty należące do PepsiCo, fot: Google Images/CreativeCommons

Francuska sieć Carrefour poinformowała o wycofaniu ze sprzedaży produktów należących do koncernu PepsiCo. Jako powód podano “niedopuszczalne podwyżki cen” przez producenta. Nie wiadomo dokładnie jak decyzja francuskiej centrali wpłynie na asortyment w polskich sklepach sieci.

Zobacz też: FIFA zmieni swoją siedzibę? Francja zaprasza do siebie federację i ma ku temu jasny powód

Zamiast produktów komunikat o “niedopuszczalnych podwyżkach”

Znana sieć sklepów Carrefour zdecydowała o zaprzestaniu sprzedaży produktów produkowanych przez koncern PepsiCo. Oznacza to, że z półek francuskiej sieci znikną nie tylko napoje Pepsi ale też produkty marek takich jak Lipton, Mirinda, 7up czy czipsy Lay’s i Doritos.

Decyzja w pierwszej kolejności dotknęła sklepów we Francji. Do banu na produkty PepsiCo dołączyć mają też sklepy sieci w Belgii, Hiszpanii i Włoszech. Nie wiadomo jednak kiedy to nastąpi.

Do informacji o wycofaniu produktów PepsiCo odniósł się polski oddział sieci Carrefour. W oświadczeniu dla portalu money.pl zapowiedziano, że Carrefour Polska również ograniczy współpracę z tym dostawcą. Nie wiadomo czy zapowiedziane “ograniczenie współpracy” oznacza, że produkty PepsiCo całkowicie znikną również z polskich półek sieci, i jeśli tak to kiedy się to wydarzy.

Tymczasem na półkach francuskich sklepów Carrefour zamiast produktów marek należących do koncernu PepsiCo, klienci mogą zobaczyć informację o braku produktu z powodu “niedopuszczalnych podwyżek cen”.

Zobacz też: Chińczycy pobili Teslę. Chińska firma liderem sprzedaży samochodów elektrycznych

Źródło: Media

Więcej z NoweMedium.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *