Nowy biznes księżnej Meghan. Wiemy jaki produkt będzie sprzedawać
Od momentu rezygnacji z pełnienia królewskich obowiązków i wyprowadzki do Stanów Zjednoczonych, książęca para szuka sobie nowego zajęcia. Książę i księżna Sussex tworzyli już podcasty oraz filmy dokumentalne dla Netflixa. Teraz księżna Meghan otworzyła własną firmę. Poznaliśmy juz jej pierwszy produkt.
Zobacz też: Jeremy Clarkson w ogniu krytyki po obraźliwym felietonie o Meghan Markle. Tym razem przesadził?
Dżemy od księżnej
Najnowsze przedsięwzięcie żony księcia Harrego to marka American Riviera Orchard.
W sieci pojawił się właśnie pierwszy jej produkt – dżem truskawkowy.
Zdjęcie słoika dżemu zaczęły pojawiać się w social mediach.
Najnowszy produkt firmy należącej do księżnej wpisuje się w plany Meghan związane z produkcjami dla Neflixa. W najbliższym czasie na platformie streamingowej ma pojawić się program lifestylowy o gotowaniu, ogrodnictwie, rozrywce oraz przyjaźni z udziałem księżnej.
Co ciekawe, produkt marki American Riviera Orchard to nie pierwszy “królewski dżem”. Turyści odwiedzający Pałac Buckingham mogą nabyć dżem truskawkowy “Buckingham Palace Strawberry Preserve”.
Zobacz też: Prezent króla Karola III dla małej Lilibet. Dlaczego nie spodobał się Meghan?