Zdjęcia nagich piersi w kampanii Adidasa wywołały oburzenie. Polska nie jest gotowa na postępowe kampanie - NoweMedium.pl

Zdjęcia nagich piersi w kampanii Adidasa wywołały oburzenie. Polska nie jest gotowa na postępowe kampanie

Adidas zrobił krok do przodu swoją kampanią "wsparcie to podstawa". Zdjęcia naturalnych nagich piersi nie spodobały się jednak wszystkim odbiorcom. Finalnie adidas ugiął się pod naciskiem konserwatywnych internautów i reklamę usunął.
pixabay.com

Polska nie jest jeszcze gotowa na postępowe kampanie adidasa. Zdjęcia kobiecych piersi oburzyły część internautów i finalnie zniknęły ze strony marki odzieżowej. Odbiorcy zwracali uwagę, że zdjęcia są nieestetyczne i odrzucają potencjalnych klientów. Wiele osób uważa, że obrazy, które pojawiły się na stronie mają pokazywać, że modele biustonoszy Adidasa polepszą wygląd “brzydkich piersi”. – “Brzydkich piersi”, czyli naturalnych, a nie wyjętych spod noża chirurga czy udoskonalonych przez program photoshop.

Co ten Adidas odwala? W sensie nie żeby mnie obrzydzały kobiece piersi, ale w momencie jak chce sobie zakupić buty i wchodzę na stronę Adidasa, i nagle cały ekran mam zawalony cyckami, nie no trochę to obrzydliwe w sumie. To jest legalne w ogóle?

Obrzydliwe, powinno być oznaczenie 18+

twitter.com

Adidas chyba trochę przesadził wg mnie, rozumiem akcja zaakceptowania każdego wyglądu piersi ale no na tą stronę też patrzą dzieci….

Dziś strona główna Adidasa (w Polsce i na świecie) przypominała portal ze zdjęciami pornograficznymi. Mogliśmy na niej zobaczyć kilkadziesiąt piersi w każdym rozmiarze, kształcie i kolorze. Kampania 18+ miała na celu poruszyć problem staników sportowych, a konkretnie złego dopasowania.

– pisze portal spidersweb.pl

Pocieszający jest jednak fakt, że spora część internetowej społeczności zauważa absurd takich komentarzy i zachwyca się nad kampanią. Internauci wskazują, że taki zabieg marketingowy pokazuje, jak naprawdę wyglądają kobiece piersi bez retuszu, a także pokazuje, że różny biust to różne potrzeby konsumenckie. Co istotne adidas podjął się nie tylko promowania różnorodności, ale również odseksualizowania kobiecych piersi.

Wiele kobiet zachwyca się tym, że marka zdecydowała się na publiczne pokazanie kobiecych sutków. Jest to również pochylenie się w stronę idei “free the nipple” – ruch walczący o zezwolenie na prezentowanie sutków w przestrzeni publicznej.

Jeszcze niedawno faceci krzyczeli że kobiety mogą chodzić nago po ulicy, bez staników itd bo oni nic to tego nie mają Dzisiaj ci sami faceci zesrali się bo adidas wstawił zdjęcia piersi na swoją stronę + mieli ból dupy że tak nie wyglądają Prawdziwe Piersi

I przynajmniej wchodząc na adidas zobaczy że piersi mają różne kształty a nie tylko wielkości, dzieci powinny widzieć takie obrazy a nie być przekonane że co w porno to w życiu

Zrobiło się dzisiaj głośno o stronie Adidasa ponieważ pokazali i tu SZOK kobiece piersi no i wiadomo TikTok aż się gotuje i w komentarzach „nie wchodźcie, nie polecam”. Gdzie ta akceptacja siebie i innych?

“Wsparcie to podstawa”

Kampania adidasa miała być krokiem w kierunku postępu, odseksualizowania kobiecych piersi oraz promocji ruchu body positive. Nikogo nie gorszy naga klatka piersiowa u mężczyzny, dlaczego więc nie można by tak samo w stosunku do kobiecych piersi? – Tego się jednak nie dowiemy, ponieważ adidas usunął kampanię ze swoich mediów, a biusty zostały zastąpione kobietami trenującymi różne sportu w odzieży Adidasa.

Zobacz: Nowa kampania Adidasa. “Wsparcie to podstawa” promuje ruch body positive

Źródło: Media

Więcej z NoweMedium.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.