Nowa kampania Adidasa. “Wsparcie to podstawa” promuje ruch body positive
“Wsparcie to podstawa”
Na stronie marki Adidas ruszyła właśnie nowa kampania reklamowa. “Wsparcie to podstawa” zapowiada nową kolekcję staników sportowych, a głównym założeniem linii jest wsparcie ruchu body positive. “Wsparcie to podstawa. Właśnie dlatego jeden model biustonosza sportowego nie wystarcza.” – czytamy w zamieszczonym na stronie głównym haśle. Wokół wpisu umieszczono galerię kobiecych piersi, co ma podkreślać różnorodność. Modelki są w różnym wieku, a także wyróżniają się sylwetką czy kolorem skóry.
Zobacz też: “Polubiłam swoje cztery litery!” Ruch Body Positive przejmuje Internet
Body positive w mediach i reklamie
Ciałopozytywność to ruch który zdobywa coraz większą popularność w mediach masowych. Podstawą ruchu jest wyjście naprzeciw wyidealizowanym kanonom piękna które przez lata wytwarzały mass media i producenci odzieży. Nikt nie powinien wstydzić się swojego ciała i każdy ma prawo do tego, by czuć się pięknym. Movement z miesiąca na miesiąc zyskuje kolejnych sympatyków, a w promocję włączają się celebryci i znane marki. Do tego grona właśnie dołączył Adidas. Nowa kolekcja jest już dostępna w przedsprzedaży.