Nowa kampania Adidasa. "Wsparcie to podstawa" promuje ruch body positive - NoweMedium.pl

Nowa kampania Adidasa. “Wsparcie to podstawa” promuje ruch body positive

Firma odzieżowa już wkrótce wypuści na rynek nową serię biustonoszy sportowych. Premierę produktów poprzedza kampania skupiona wokół ciałopozytywności.
Adidas  reklama
fot. mat. pras.

“Wsparcie to podstawa”

Na stronie marki Adidas ruszyła właśnie nowa kampania reklamowa. “Wsparcie to podstawa” zapowiada nową kolekcję staników sportowych, a głównym założeniem linii jest wsparcie ruchu body positive. “Wsparcie to podstawa. Właśnie dlatego jeden model biustonosza sportowego nie wystarcza.” – czytamy w zamieszczonym na stronie głównym haśle. Wokół wpisu umieszczono galerię kobiecych piersi, co ma podkreślać różnorodność. Modelki są w różnym wieku, a także wyróżniają się sylwetką czy kolorem skóry.

Zobacz też: “Polubiłam swoje cztery litery!” Ruch Body Positive przejmuje Internet

Body positive w mediach i reklamie

Ciałopozytywność to ruch który zdobywa coraz większą popularność w mediach masowych. Podstawą ruchu jest wyjście naprzeciw wyidealizowanym kanonom piękna które przez lata wytwarzały mass media i producenci odzieży. Nikt nie powinien wstydzić się swojego ciała i każdy ma prawo do tego, by czuć się pięknym. Movement z miesiąca na miesiąc zyskuje kolejnych sympatyków, a w promocję włączają się celebryci i znane marki. Do tego grona właśnie dołączył Adidas. Nowa kolekcja jest już dostępna w przedsprzedaży.

Źródło: Media

Więcej z NoweMedium.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.