Wirtualna przymierzalnia. Dzięki sztucznej inteligencji zobaczysz ubrania na różnych sylwetkach!
Google sukcesywnie pracuje nad wdrażaniem sztucznej inteligencji. Tym razem amerykańskie przedsiębiorstwo informatyczne zrobiło kolejny krok do adaptacji generatywnej sztucznej inteligencji do sprzedaży przydatnej głównie w sklepach e-commerce.
Zobacz też: Amerykanka ma “męża” wygenerowanego przez AI. Co więcej – twierdzi, że spodziewają się dziecka!
Dzięki tej innowacji będzie można dokonać zakupów za pomocą sztucznej inteligencji. Pokaże ona, jak interesujące nas ubrania prezentują się na prawdziwych ludziach, co ułatwi podjęcie decyzji o zakupie.
Wirtualne przymierzanie ubrań
Główną funkcją wirtualnej przymierzalni będzie możliwość wyboru produktu i “założenie go” na modelki o różnej urodzie i sylwetce. Nowa funkcja zakupów Google ma za zadanie pokazać klientowi, jak interesujące go ubrania wyglądają na osobie o podobnej sylwetce oraz w jaki sposób pracuje materiał produktu, czy przylega do ciała, rozciąga się lub powoduje marszczenie się materiału.
Nad stworzeniem nowej funkcji zakupowej pracowały takie marki, jak: Anthropologie, Everlane, H&M i Loft. Firmy zatrudniły po 40 kobiet i mężczyzn, by umożliwić wdrożenie wirtualnej przymierzalni.
Ta najnowsza technologia ma na stałe pojawić się w e-commerce.