Spadek sprzedaży McDonald’s. Pierwsza taka sytuacja od 3 lat

Sieć restauracji McDonald’s odnotowała spadek sprzedaży na całym świecie. Konsumenci mają poszukiwać innych opcji. Skłoniła ich do tego jednak nie troska o zdrowie, a o portfel.
Zobacz też: Strzały w poznańskim McDonaldzie
McDonald’s ze spadkami
Spadek globalnej sprzedaży popularnej sieci restauracji typu fast food wyniósł 1%. Jest to niespodziewany wynik gdyż oczekiwania mówiły o wzroście w wysokości około 0.5%.
Powodem dla którego konsumenci zdecydowali się rzadziej korzystać z oferty McDonald’s mają być ceny. W czasach w których drożyzna panuje na całym świecie, potencjalni klienci popularnego fast fooda częściej decydują się zjeść w domu lub skorzystać z tańszych opcji.
CEO McDonald’s Chris Kempczinski podczas konferencji z inwestorami zapowiedział, że firma podejmie kroki w celu poprawienia sytuacji.
Zobacz też: Nietypowa kampania McDonald’s. Postawiono zapachowe ściany