Firmy pogrzebowe wprowadziły do oferty różowe trumny w stylu Barbie
Sukces filmu Barbie, wprowadził na rynek nową modę. Marki kosmetyczne tworzą serie kosmetyków dedykowane fankom filmu, a w znanych sieciówkach odzieżowych można znaleźć osobne standy z ubraniami w stylu Barbie. Tworzone są również aplikacje z filtrami, dzięki którym użytkownicy smartfonów mogą upodobnić się do Barbie i Kena.
Zobacz też: <strong>Ministerstwo Cyfryzacji ostrzega przed “selfie z Barbie”!</strong>
Moda na Barbie w każdej branży
Każdy przedsiębiorca, który zna się na real-time marketingu stara się wypromować usługi i przedmioty z wykorzystaniem kampanii nawiązującej do bieżących wydarzeń. Obecnie na językach całego świata jest oryginalny film Grety Gerwig, pt. “Barbie”, co w promocji swoich usług zdecydowały się wykorzystać nawet firmy świadczące usługi pogrzebowe.
Zobacz też: Rekord dla Grety Gerwig za Barbie!
“Myślicie czasem o śmierci?“- zapytała Barbie w jednej ze scen filmu. Właśnie to pytanie sprawiło, że firmy pogrzebowe zdecydowały się wprowadzić do swoich ofert różowe trumny z ozdobnymi elementami.
Trumny w stylu Barbie
Według informacji “New York Post”, jedna z firm pogrzebowych o nazwie “ Olivares Funeral Home” zdecydowała się nadać wyjątkowe hasło reklamowe dla różowych trumien, które brzmi: “Możesz odpoczywać jak Barbie“.