Balon pneumatyczny w kampanii promocyjnej firmy – jak go wykorzystać? - NoweMedium.pl

Balon pneumatyczny w kampanii promocyjnej firmy – jak go wykorzystać?

Każdy z nas wielokrotnie widział balony wielkoformatowe promujące różne firmy. Zwykle są to powszechnie znane marki, mające silne pozycje w swoich branżach, cieszące się zaufaniem klientów. Po części jest to zasługa właśnie tego, że nie zaniedbały działań marketingowych i nadal konsekwentnie w nie inwestują. Nasza rada? Powinieneś pójść w ich ślady. Jeśli masz biznes, ale brakuje Ci już pomysłów na zorganizowanie nie tylko efektownej, ale przede wszystkim skutecznej kampanii promocyjnej, to postaw na balon pneumatyczny. Sprawdź też nasze propozycje wykorzystania takiego balonu w celach marketingowych.
Balon pneumatyczny
fot. materiał Grupy Luxpol

Promocja marki podczas imprezy plenerowej

To najbardziej oczywisty sposób wykorzystania balonów pneumatycznych, z którym spotkała się większość z nas. Imprezy plenerowe mają to do siebie, że z jednej strony tworzą znakomitą przestrzeń do wypromowania marki przedsiębiorstwa, ale z drugiej wymagają zastosowania odpowiednich nośników. Balon pneumatyczny sprawdzi się tutaj idealnie. Dlaczego? Z kilku powodów:

  • jest doskonale widoczny z uwagi na swój rozmiar,
  • często pełni funkcję „punktu zbiórki” dla osób, które nie chcą się zgubić w tłumie,
  • widać go z każdego miejsca, niezależnie od odległości,
  • można go łatwo przestawić w inne miejsce, gdyby miało się okazać, że to pierwotnie wybrane jednak nie jest najlepsze (np. balon został zasłonięty przez nośniki innych firm).

Dlatego planując wzięcie udziału w jakiejś imprezie plenerowej, podczas której Twoja firma ma możliwość promowania się, koniecznie zainwestuj w balon pneumatyczny. Nie ma lepszego nośnika reklamy na tego typu wydarzenia, jak koncerty, festyny rodzinne, dni miasta/gminy, imprezy sportowe na świeżym powietrzu itd.

Sponsoring wydarzenia indoor

Balony pneumatyczne sprawdzają się nie tylko podczas imprez plenerowych. Regularnie widujemy je na ekranie telewizora, gdy oglądamy np. relację z meczu w hali sportowej czy jakiegoś koncertu. Już samo to, że zwracasz uwagę na te nośniki reklamy świadczy o tym, jak bardzo są one skuteczne.

I teraz. Jeśli Twoja firma została sponsorem jakiegoś wydarzenia odbywającego się w hali czy innym zamkniętym pomieszczeniu, a w dodatku ma być ono transmitowane w telewizji czy w Internecie, to balon pneumatyczny jest wręcz obowiązkową inwestycją. Po pierwsze: umieszczoną na nim reklamę zobaczy każdy uczestnik wydarzenia. Po drugie: zobaczą ją widzowie.

Tym samym zapewnisz swojej marce biznesowej bardzo skuteczną promocję za stosunkowo niewysoką cenę. Pamiętaj również, że balon pneumatyczny jest nośnikiem wielokrotnego użytku, dlatego inwestycja będzie na siebie zarabiać nawet przez kilka lat.

Tu jesteśmy!

Wydaje się, że balon pneumatyczny będzie mieć zastosowanie tylko wtedy, gdy firma angażuje się w różnego rodzaju wydarzenia – na przykład będąc ich sponsorem. Tymczasem taki nośnik reklamy może promować wizerunek przedsiębiorstwa przez okrągły rok. Wystarczy tylko ustawić balon na stałe przed siedzibą firmy lub w jej bezpośrednim sąsiedztwie.

Jest to bardzo dobre rozwiązanie w sytuacji, gdy sama siedziba jest słabo widoczna i klienci mają dziś problem, aby szybko znaleźć np. Twój sklep. Balon pneumatyczny od ręki rozwiąże tę kłopotliwą sprawę. W dodatku może on promować firmę także w nocy dzięki energooszczędnemu oświetleniu LED.

Impreza charytatywna

Nie posądzaj nas o cynizm. Nie ma nic złego w tym, że firmy, które organizują lub sponsorują imprezy charytatywne chcą się podczas nich promować. Przekazanie sporych pieniędzy na pomoc potrzebującym daje prawo do tego, aby podkreślić swoje zaangażowanie w działalność charytatywną, a sposobem na to jest właśnie ustawienie balonu pneumatycznego z logo marki przedsiębiorstwa.

Stała reklama w atrakcyjnym miejscu

Choć balon pneumatyczny jest typowym mobilnym nośnikiem reklamy, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby traktować go, jako alternatywę dla np. bannerów wieszanych na ogrodzeniu czy ścianie budynku. Jeśli w danym miejscu masz stały dostęp do prądu, a wydaje się być ono atrakcyjne z uwagi na np. duży ruch samochodów, to warto rozważyć ustawienie tam balonu pneumatycznego na stałe. Zaletą jest to, że w każdej chwili będzie można go bez problemu zdemontować.

Balon pneumatyczny nadal jest kojarzony z narzędziem reklamy zarezerwowanym tylko dla największych firm. Tymczasem każde przedsiębiorstwo, które chce promować się na zewnątrz i dać zauważyć klientom, może i powinno zainwestować w taki nośnik. Nie jest to ani przesadnie kosztowne, ani tym bardziej kłopotliwe w stosowaniu – rozłożenie balonu w docelowym miejscu zajmuje kilka minut dzięki wbudowanej pompce (wystarczy tylko mieć dostęp do prądu).

Spory wybór balonów pneumatycznych, w różnych wariantach wysokości i kształtów, znajdziesz w ofercie ich producenta – Grupy Luxpol. Dostarcza ona wysokojakościowe nośniki reklamy zewnętrznej oraz profesjonalne usługi drukarskie już od ponad 20 lat. Szczegóły sprawdzisz na stronie Grupy Luxpol.

Więcej z NoweMedium.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.