Gra “The Last of Us” z ogromnym wzrostem popularności. To wszystko zasługa serialu na HBO
The Last of Us jest hitem HBO. Najnowsza produkcja spod szyldu tej stacji święci triumfy i już po dwóch pierwszych odcinkach jest światowym hitem.
To wszystko wynika ze świetnej realizacji oraz poszanowania materiału źródłowego. Oglądając The Last of Us, czujemy że jesteśmy w środku tych wydarzeń, a także permanentnie odczuwamy niepokój z tyłu głowy. Takie uczucia towarzyszyły graczom, a teraz towarzyszom fanom przed telewizorami.
Zobacz też: Depeche Mode wraca na szczyty list przebojów! Wszystko dzięki “The Last of Us”
Twórcy bardzo umiejętnie przenieśli świat znany z gry studia Naughty Dog na ekran, a teraz mogą w pełni podziwiać jak cały świat zachwala się ich dziełem. Jak się jednak okazuje, beneficjentem sukcesu serialu jest nie tylko HBO, ale także gra video, na której ów produkcja bazuje.
Popularność The Last of Us podskoczyła niebotycznie
To nie pierwszy raz, gdy widzimy takie zjawisko. Dobrym przykładem może być chociażby ogromny wzrost popularności gry Wiedźmin 3: Dziki Gon w momencie premiery pierwszego sezonu Wiedźmina na Netflixie. Wtedy też gra bardzo mocno skorzystała na popularności serialu. Nie inaczej jest w przypadku The Last of Us.
Świetnie obrazują to statystyki sprzedaży w Wielkiej Brytanii, a także ranking popularności w internetowym sklepie PlayStation, czyli PlayStation Store.
Zobacz też: Krytycy oczarowani “The Last of Us”. “Najlepsza adaptacja gry video, jaką kiedykolwiek stworzono”
W przypadku tego pierwszego rynku, według informacji gameindustry.biz, sprzedaż The Last of Us miała skoczyć aż o 238%. To spowodowało, że gra trafiła do ścisłej czołówki najlepszych bestsellerów.
Ogromna popularność jest widoczna także na PlayStation Store. W zależności od kraju, na czele listy bestsellerów znajdują się wymiennie The Last of Us: Remastered, a także sequel produkcji, The Last of Us II.