Pierwszy dyskont w Polsce walczy z ubóstwem menstruacyjnym - NoweMedium.pl

Pierwszy dyskont w Polsce walczy z ubóstwem menstruacyjnym

Biedronka, jako pierwsza sieć sklepów w Polsce, postanowiła realnie walczyć z ubóstwem menstruacyjnym. Na czym polega program "Razem zacznijmy okres zmian"?
pixabay.com

Ubóstwo menstruacyjne polega na ograniczonym dostępie do środków higienicznych podczas miesiączki z powodów ekonomicznych. Wbrew pozorom w Polsce duża część kobiet nie ma możliwości zakupu odpowiednich dla nich artykułów menstruacyjnych. To właśnie z myślą o osobach menstruujących, Biedronka stworzyła program “razem zacznijmy okres zmian”.

“Razem zacznijmy okres zmian”

Od 20 maja za zakup artykułów menstruujących marki Femina będzie można otrzymać voucher o wartości tych produktów. Kupon można wykorzystać w Biedronce lub przekazać go na rzecz Okresowej Koalicji.

Voucher to równowartość kwoty wydanej na maksymalnie trzy opakowania produktów menstruacyjnej marki Femina. Można go wykorzystać w ciągu 7 kolejnych dni kalendarzowych na produkty dostępne w Biedronce, z wyjątkiem alkoholu, papierosów, produkty żywienia początkowego oraz doładowania kart. Bon można również przeznaczyć dla organizacji walczących z ubóstwem menstruacyjnym, zrzeszonych w ramach inicjatywy Okresowa Koalicja. Wystarczy zarejestrować go na stronie biedronka.pl/okres-zmian.

Akcja “Razem zacznijmy okres zmian” to długofalowy projekt. Od 1 dnia każdego kolejnego miesiąca, osoba posiadająca kartę lojalnościową Moja Biedronka może kupić ponownie 3 sztuki produktów higieny menstruacyjnej Femina objętych akcją.

Czy trend zostanie podchwycony przez inne sieci handlowe w Polsce?