To się nazywa prawdziwy real-time marketing! IKEA reaguje na zachowanie misia na Krupówkach
Od kilku dni w mediach społecznościowych ogromną popularność zyskuje filmik aktorki Hanny Turnau, która przebywając na Krupówkach sfilmowała się na tle mężczyzny przebranego za niedźwiedzia. Mężczyzna w pewnej chwili podszedł do kobiety i zarządzał od niej zapłaty. Akcję wykorzystała IKEA, stosując skuteczną strategię pozyskiwania nowych klientów opierającą się na nawiązywaniu w swoich kampaniach do bieżących wydarzeń zwaną real-time marketing!
Zobacz też: Tęczowa torba wraca do IKEA. Dochód ze sprzedaży przeznaczony na telefon zaufania dla dzieci
“Można robić zdjęcia” – Ikea reaguje
Osoby odwiedzające Zakopane doskonale wiedzą, że wśród turystów nie brakuje osób przebranych za górali, którzy w zamian za wspólne zdjęcie pobierają wysokie opłaty. Niestety coraz częściej pojawiają się kolejne osoby, z nowymi przebraniami, którzy w ten sam sposób próbują nielegalnie sobie dorobić.
Przekonała się o tym ostatnio Hanna Turnau, która nieprzyjemne zdarzenie opublikowała na instagramie.
“Kiedy chcesz nagrywać self-tape na Krupówkach lepiej weź gotówkę. Z życia wzięte” – brzmi opis nagrania.
“Halo, nie ma tak! Chcecie, to sobie zapłaćcie i wtedy nie ma sprawy” – podszedł do aktorki oburzony mężczyzna.
Sytuacja została opisana na wielu portalach i skrytykowana przez większość internautów. Wydarzenie to, postanowiła jednak wykorzystać firma IKEA, która w prześmiewczy sposób zareagowała na zachowanie mężczyzny przebranego za niedźwiedzia, jednocześnie promując swój produkt w postaci białego misia.
“Można tulić, można fotografować, można kochać“ – tak opisała produkt firma Ikea.
Z kolei dla mężczyzny na Krupówkach sytuacja ta nie skończyła się przyjemnie. Został on zatrzymany przez strażników miejskich, którzy wręczyli mu mandat za niezgodne z prawem zarabianie pieniędzy na pozowaniu do zdjęć na Krupówkach.
Zobacz też: IKEA z nowym narzędziem. Zaprojektujesz wnętrze bez wychodzenia z domu