Samsung wbił szpilkę Apple'owi. "Kreatywność nie może być zniszczona" - NoweMedium.pl

Samsung wbił szpilkę Apple’owi. “Kreatywność nie może być zniszczona”

To jest najlepszy przykład real-time marketingu. Samsung w świetny sposób wytknął Apple'owi jego kiepską reklamę.
fot. Samsung Mobile US

W ostatnich dniach głośno było o kontrowersyjnej reklamie firmy Apple. Gigant na rynku smartfonów opublikował klip w którym niszczy instrumenty i przybory artystyczne.

Następnie w reklamie pojawiał się nowy produkt firmy – iPad Pro, który w jasny sposób miał być “następcą” tradycyjnych instrumentów i przyborów.

Zobacz też: 10 lat temu zrobiono “najsłynniejsze selfie w historii”. Jaki sekret krył się za zdjęciem?

Reklama bardzo szybko została skrytykowana przez środowiska artystyczne, a także zwykłych ludzi, którym nie podobał się przekaz wielkiej korporacji.

W efekcie Apple usunął kontrowersyjną reklamę, a także przeprosił wszystkich, którzy poczuli się nią dotknięci. W przyrodzie jednak nic nie ginie i Samsung znakomicie wykorzystał potknięcie swojego konkurenta.

“Kreatywność nie może być zniszczona”

Japońska korporacja nagrała swoją odpowiedź na reklamę Apple. Na oficjalnym profilu amerykańskiego oddziału firmy pojawiła się nietypowa reklama.

W klipie widzimy zniszczone instrumenty i inne przedmioty wykorzystywane w pracy kreatywnej. Główna bohaterka filmu znajduje niezniszczoną gitarę i zaczyna na niej grać.

Zobacz też: Apple porzuca plany stworzenia samochodu elektrycznego

W tle oczywiście widzimy produkty Samsunga, a cały klip kończy się krótkim napisem “Kreatywność nie może być zniszczona”, co jest jasną odpowiedzią na reklamę Apple.

Ta reklama to najlepszy wręcz przykład real-time marketingu, czyli tego typu marketingu, który skupia się na reagowaniu na najnowsze wydarzenia. Kontrująca reklama na pewno przysporzy Samsungowi wielu zwolenników.

Źródło: media

Więcej z NoweMedium.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *