"Odnowi oblicze Tej Ziemi". Kto odpowiada za kampanię? - NoweMedium.pl

“Odnowi oblicze Tej Ziemi”. Kto odpowiada za kampanię?

Cytaty z historycznej homilii Jana Pawła II zalewają polskie miasta. Nie wiadomo jednak dokładnie o co chodzi w kampanii. Czy można było lepiej wykorzystać pieniądze przeznaczone na kampanię? Na pewno...
twitter.com/

Na ulicach największych polskich miast można zobaczyć billboardy ze słowami Jana Pawła II. Na niektórych z nich widnieją słowa “odnowi oblicze Tej Ziemi! JPII” oraz “niech zstąpi Duch Twój JPII”. Przesyłane przez internautów zdjęcia reklam pochodzą m.in. z Warszawy, Wrocławia, Gdańska, Gdyni, Łodzi, Poznania, Krakowa, Bytomia, Chorzowa, Lublina, Dąbrowy Górniczej czy Tych.

Zobacz: “Murem za wielkimi Polakami”. Ordo Iuris będzie broniło imienia Jana Pawła II i Kard. Wyszyńskiego

Zamieszczone na billboardach cytaty pochodzą z historycznej homilii Jana Pawła II. Polski papież wygłosił te słynne słowa podczas pierwszej pielgrzymki do Polski w 1979 roku.

Niech zstąpi Duch Twój!
Niech zstąpi Duch Twój!
I odnowi oblicze ziemi.
Tej Ziemi!

– Jan Paweł II

Kto odpowiada za kampanię?

W Internecie zaczęto dyskutować na temat sensu kampanii. Jedni uważali, że to religijna inicjatywa a inni, że to reklama firmy handlującej działkami budowlanymi. Wirtualne Media postanowiły sprawdzić kto odpowiada za billboardy. Okazało się, że w większości przypadków reklamy umieszczone są na nośnikach należących do firm reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland. Natomiast sama kampania jest finansowana przez Fundację “Nasze dzieci” z Kornic koło Raciborza na Śląsku.

To ta sama fundacja, która na przełomie 2020/2021 r. wywołała poruszenie kampanią pro-life z płodem w łonie matki. Tutaj także powstały spekulacje na temat tego “co autor miał na myśli”. Oszacowano, że na reklamę Fundacja “Nasze Dzieci” wydała co najmniej 5,5 mln zł i sfinansowała ją ze środków własnych.

Zobacz: “Kochajcie mnie, mamo i tato”. Nadchodzi kontra do taśmowej kampanii billboardowej

Źródło: Media

Więcej z NoweMedium.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.