Jennifer Lopez stworzyła własną markę alkoholowych koktajli. Fani: “Słaby sposób na wspieranie męża alkoholika” - NoweMedium.pl

Jennifer Lopez stworzyła własną markę alkoholowych koktajli. Fani: “Słaby sposób na wspieranie męża alkoholika”

Jennifer Lopez ruszyła z własną linią alkoholi. Fani są oburzeni.

Jennifer Lopez, znana jako J.Lo, to amerykańska piosenkarka, aktorka oraz businesswoman, która tym razem wypuściła na rynek swoją własną markę koktajli alkoholowych “Delola Spritz”.

Swoim najnowszym dziełem pochwaliła się na Instagramie, załączając film, na którym widać jak smakuje jeden z alkoholi. Podpisując go:

Tajemnica wyszła na jaw! Z dumą dzielę się z Tobą Delola Spritz, moją nową kolekcją unikalnych spritzów gotowych do rozkoszowania się. Przeżyjmy razem #DelolaLife

Co oznacza Delola?

Okazuje się, że Lola, to przezwisko J.Lo z dawnych czasów, które przypomina o jej zabawnej i rozrywkowej stronie. 

Inspiracją do stworzenia własnej linii alkoholi był problem gwiazdy z odnalezieniem odpowiedniego alkoholu, zgodnego z tym w jaki sposób żyje, bawi się i relaksuje ze znajomymi.

Dodatkową motywacją była chęć stworzenia koktajlu, który posiada w swoim składzie zdrowsze składniki, oferując tym samym alkohol z mniejszą ilością kalorii.

Fani nie są zachwyceni

Pod postami reklamującymi markę, znajdują się nieprzychylne komentarze od fanów Jennifer.

Wszystko przez to, że jeszcze niedawno gwiazda chwaliła się tym, że całkowicie zrezygnowała z picia alkoholu, głównie po to, by wspierać swojego obecnego męża Bena Afflecka, w jego walce z alkoholizmem.

Internauci krytykują J.Lo za brak konsekwencji, nazywając jej działania mało wspierające w wyciąganiu męża z nałogu.

Zobacz też: Oficjalny zwiastun filmu Netflixa “Matka” z Jennifer Lopez!

Źródło: Media

Więcej z NoweMedium.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *