Biedronka zmienia hasło reklamowe, ale nadal nie przestaje zaczepiać Lidla
Wojną Biedronki z Lidlem żyła cała Polska. Obydwaj giganci spożywczy w Polsce walczyli zarówno na ceny, jak i hasła reklamowe.
Najlepszym przykładem niech będzie tu Tłusty Czwartek, gdzie obydwa sklepy kilka razy dziennie zaniżały ceny, byle tylko być tańszym niż konkurencja.
Więcej na ten temat przeczytacie poniżej
W pewnym momencie głośno w internecie było o haśle Biedronki, które w bezpośredni sposób zaczepiało głównego konkurenta sieci handlowej – Lidla.
Lild pozwał nawet swojego rywala za hasło “Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl” i Biedronka musiała zmienić swoje hasło reklamowe. Sklep nie przestał jednak zaczepiać Lidla.
“Tańsi niż drogi konkurent”
Biedronka dobrze wie, że dzięki wielkiej wojnie z Lidlem o sklepie zrobiło się naprawdę głośno nie tylko w przestrzeni medialnej, ale i internetowej.
Sklep musiał jednak zrezygnować z kontrowersyjnego hasła, lecz nie zamierza składać broni w walce o tytuł “najtańszego sklepu w Polsce”.
Zobacz też: Biedronka z dostawą do domu. Sieć sklepów otworzyła internetowy e-sklep
Biedronka w swojej komunikacji zaczęła stosować nowe hasło, a mianowicie “Tańsza niż nasza droga konkurencja”. Opis ten wprawdzie może odnosić się do wszystkich konkurentów Biedronki, lecz na myśl przychodzi nam tylko jeden.
W ten sposób Biedronka nadal, choć może mniej dosadnie ma możliwość dalej zaczepić Lidla i kontynuować wojnę sklepów spożywczych.