[Memy] Kogo Boli Krzyż? Nowe, katolickie billboardy zalewają Polskę
Teoretycznie w Polsce nie wiele powinno nas zdziwić… Mieliśmy billboardy z drastycznymi zdjęciami martwych płodów czy plakaty z pretensjami dotyczącymi bezdzietności… Za większość tych reklam odpowiadała fundacja Nasze Dzieci Kornice, która z pewnością może pochwalić się niemałym finansowaniem.
Zobacz też: Gdzie są te dzieci? Internauci odpowiadają na nowy billboard
Zobacz też: Mam 11 tygodni, a internet już robi ze mną memy
Tym razem za najnowsze plakaty nie odpowiada fundacja Kornice, a stowarzyszenie Fidei Defensor. Ponad 20 miejsc zostało wykupionych na kampanię “kogo boli krzyż?” Jak się okazuje nie chodzi tutaj o względy medyczne, a podkreślenie, że większość Polaków akceptuje krzyż w przestrzeni publicznej. Pytanie nasuwa się jedno. Jaki jest cel takiej inicjatywy?
Kogo boli krzyż? Internauci odpowiadają…
W mediach zaczynają pojawiać się już pierwsze memy związane z kampanią stowarzyszenia Fidei Defensor. Czy o to chodziło inicjatorom?