Serialowa ofensywa Marvela
Największe kinowe uniwersum
Marvel to jeden z najgorętszych produktów Disneya. Wokół filmów o superbohaterach wytworzyło się bardzo rozbudowane, spójne uniwersum. MCU, bo tak w skrócie nazywa się seria wspólnych filmów typu superhero, stoi właśnie przed zupełnie nowym otwarciem w historii uniwersum. Zeszłoroczny hit, Avengers: Koniec Gry był kulminacją pierwszych 18 filmów z serii i zamknął pewien etap w rozwoju filmowej serii.
Seriale na czas pandemii
Niestety, pierwsze próby nowego otwarcia w MCU zakończyły się falstartem. Nowa era miała rozpocząć się od majowej premiery filmu “Czarna Wdowa” ze Scarlett Johansson w roli głównej. Plany koncernu pokrzyżowała pandemia oraz zamknięcie kin na całym świecie, i tak oto film nie miał jeszcze swojej premiery.
Po wczorajszej konferencji widać reakcję studia – Marvel nie chce ryzykować, i opierać wszystkiego o niepewne premiery filmów kinowych, dlatego wszystkie wczorajsze premierowe ogłoszenia dotyczą seriali na platformę Disney+. Dzięki temu rozwiązaniu, nowe produkcje już w dniu premiery będą dostępne dla każdego użytkownika platformy, co jest dużo bezpieczniejszą formą dystrybucji od klasycznych sal kinowych.
Nowe zapowiedzi
Wczorajszy event był idealną okazją do pokazania postępów w pracach nad nowymi tytułami. Studio pokazało trailery wcześniej zapowiedzianych produkcji: The Falcon and the Winter Soldier, Loki, Ms. Marvel, What If…? oraz WandaVision. Ostatni serial jest już w kulminacyjnej fazie promocji, ponieważ premiera serii odbędzie się już 15 stycznia.
Przy okazji pokazu, Disney zapowiedział kolejne nowości. Nowe tytuły to: Secret Invasion, Armor Wars, I am Groot oraz Ironheart. Dodatkowo, poza serialami, Marvel zaprezentował logo nowej serii filmowej – Fantastycznej Czwórki. To adaptacja jednego z najpopularniejszych komiksów koncernu.
Disney na swoim
Disney+ to autorska platforma streamingowa bajkowego potentata. W serwisie będą regularnie pojawiać się nowe produkcje z szerokiego wachlarza licencyjnego Disneya. Jest w czym wybierać, ponieważ koncern poza swoimi bajkami oraz Marvelem, jest w posiadaniu pełnego katalogu takich marek jak Gwiezdne Wojny, Pixar czy National Geographic.
Nowej usługi niestety nie zobaczymy zbyt prędko w Polsce. Planowane wejście portalu na nasz rynek jest datowane na rok 2022.