Najpiękniejsze bożonarodzeniowe kampanie ostatnich lat - NoweMedium.pl

Najpiękniejsze bożonarodzeniowe kampanie ostatnich lat

Jednym z obowiązkowych elementów świątecznego okresu są reklamy. Jednak te bożonarodzeniowe spoty odbiegają od tych publikowanych w ciągu roku. Zobacz najpiękniejsze reklamy z ostatnich lat.
pixabay.com

Święta Bożego Narodzenia to czas na który z niecierpliwością czeka niemal każdy. Temperatura spada poniżej zera, w sklepach pojawiają się zimowe dekoracje, na playlistach trendują świąteczne piosenki. Jednym z obowiązkowych elementów tego magicznego czasu są również reklamy, które zawsze prezentują jakieś wyjątkowo wzruszające historie.

Zobacz: Nowe trendy w świątecznych kampaniach reklamowych?

Na ekranach polskich telewizorów zaczynają pojawiać się już świąteczne kampanie. Zanim jednak powstanie cały wachlarz nowych spotów, przypomnijmy te najbardziej wzruszające reklamy z ostatnich lat.

Świąteczna reklama Coca-Coli z 2020 r.

Nic nie smakuje świętami tak jak Coca-Cola. Pierwsza reklama znanej marki pojawiła się w 1931 r. w prasie. Później św. Mikołaj zmieniał swój wizerunek, jednak jego popularność nie spadała. Reklama z 2020 r. szczególnie przykuła uwagę widzów, a na ten moment obejrzało ją ponad 8 tys. osób. Nie do pominięcia jest fakt, że za reżyserię spotu odpowiada laureat Oscara – Taika Waititi.

Dwuminutowy spot to historia ojca, który otrzymuje list od córki – ma go dostarczyć do samego Świętego Mikołaja. Zapomina jednak o wysłaniu go, a że czas nagli to postanawia sam wyruszyć na Biegun Północny. Wtedy Mikołaj otrzyma korespondencję na czas. To, co jest zawarte w liście zaskoczy i wzruszy tatę. 

Allegro “English for begginers” (2016 r.)

W czołówce producentów świątecznych reklam jest Allegro. Co roku zachwycają widzów wzruszającymi spotami, jednak w pamięci widzów zapisała się kampania z 2016 r. English for begginers. Historia opowiada o dziadku, który uczy się angielskiego po to, aby móc porozumiewać się w wnuczką. Spot osiągnął status zbliżony do świątecznych reklam Coca-Coli, a na chwilę obecną ma ponad 19 mln wyświetleń.

Empik “List od…” (2017 r.)

Pozytywnym odbiorem cieszą się także spoty animowane. Taką formę w 2017 r. przyjął Empik prezentując świąteczną reklamę “List od…”. Spot ma uświadomić, że nie wszyscy mogą spędzić świąteczny czas w gronie rodziny.

W filmie poznajemy małego chłopca, który święta spędza bez swojego ojca. Jednak jedna sytuacja odmienia sposób patrzenia dziecka na świat. Dwuminutowy spot zobaczyło ponad 4 mln użytkowników.

McDonald’s Wewnętrzne Dziecko (2020 r.)

McDonald, tak jak Empik, postawiło na animowaną reklamę świąteczną. Mama Toma dwoi się i troi, aby zachęcić syna do wspólnego przeżywania świąt – lecz bohater cały czas walczy ze swoim wewnętrznym dzieckiem i nie reaguje na jej starania. Dodatkiem do historii o zbuntowanym nastolatku, jest wzruszający utwór “Forever Young”. Nie uronienie łzy podczas oglądania spotu wydaje się niemal niemożliwe.

Biedronka W te Święta niech połączy nas wspólne gotowanie! (2019)

Reklama sieci sklepów Biedronka zachęca widzów do wspólnego gotowania, co przekłada się również na wspólne spędzanie czasu. W spocie widzimy szczęśliwą rodzinę, ożywione ozdoby świąteczne, gadające pierniki i niespodziewanych gości. Reklamę pokochali widzowie i na Youtubie obejrzeli ją ponad 4 mln razy.

Źródło: Media

Więcej z NoweMedium.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

>