Quebonafide wypuszcza nowy “klip”. Raper reklamuje herbatę
Quebonafide, Miss Ti i Lidl. Nowa współpraca rapera
8 luty od kilku dni widniał w kalendarzu najbardziej zagorzałych fanów Queby jako dzień, w którym należy oczekiwać nowości od rapera. Wszystko zaczęło się od zapowiedzi, które pojawiły się na twitterowym koncie Kuby Grabowskiego, czyli nikogo innego jak samego Quebonafide. Chociaż wiarygodność profilu była mocno dyskusyjna, wielu fanów potraktowało enigmatyczne zdjęcia z dzisiejszą datą na poważnie. Jak się okazało, nie mylili się.
Na youtubowym profilu artysty pojawiła się zapowiedź współpracy Miss Ti i Quebonafide z Lidlem. Pierwsza marka została jakiś czas temu powołana do życia przez rapera i zajmuje się produkcją herbat. Działalność Miss Ti zaczęła się od lokalu w Warszawie, który wkrótce później został przeniesiony do Krakowa. Teraz produkty marki będą dostępne w całym kraju, a to za sprawą dystrybucji w marketach sieci Lidl. Na półki sklepowe trafią herbaty w dwóch smakach – Milk Tea oraz Matcha Latte. Napoje można już znaleźć na stronie sklepu. Dostępne w sprzedaży będą od 9 lutego i zgonie ze stroną sklepu cena za 500 ml herbatę to 9,99 złotych.
Zobacz też: Gigantyczny wyciek w polskim rapie. Dziesiątki niepublikowanych utworów trafiły do sieci
Reklama z udziałem rapera rozczarowała wielu fanów, którzy oczekiwali, że ten podzieli się dzisiaj nową muzyką. 1 kwietnia miną równo 2 lata od ostatniego studyjnego wydawnictwa artysty, dlatego nic dziwnego, że fani coraz niecierpliwiej wyczekują następcy świetnie przyjętego Romantic Psycho.