Kolejna platforma streamingowa weszła na polski rynek. Różni się od innych gigantów - NoweMedium.pl

Kolejna platforma streamingowa weszła na polski rynek. Różni się od innych gigantów

Netflix, Amazon Prime, HBO MAX i wiele, wiele innych. Teraz do tego wypchanego rynku dołącza Loomi. Trzeba jednak przyznać, że różni się ona od swojej konkurencji.
fot. zrzut ekranu / Loomi

O platformach streamingowych w Polsce możemy śmiało powiedzieć, że wyrastają jak grzyby po deszczu. Netflix, Amazon Prime, HBO MAX, czy Disney+, który pojawi się niedługo opanowały ogromną część tego rynku. Czy przy tylu ogromnych graczach jest jeszcze miejsce w tej branży? Tak uważa Opera, która uruchomiła swoją platformę Loomi.tv.

Nowa platforma na ten moment nie zamierza w ogóle wchodzić w seriale, za to skupia się w ogromnej mierze na filmach. W jej ofercie możemy znaleźć takie perełki jak: “Dziewczyna z tatuażem”, “Cruella” czy “Spider-man: Homecoming”. W przypadku Loomi.tv nie mamy do czynienia z klasyczną subskrypcją znaną nam chociażby z Netflixa. Tutaj płacimy jednorazową kwotę za wypożyczenie konkretnego filmu. Cena ta z reguły nie przekracza 15 złotych.

“Streaming społecznościowy”

Aby zaistnieć na tak zapchanym rynku trzeba się jednak czymś wyróżniać. Tutaj Loomi.tv postanowiło, że postawią przede wszystkim na społeczność.

Opera zainicjowała bardzo ciekawą mechanikę, tzw. “dylematy”. Polega ona w skrócie na tym, że w kluczowym momencie dla danej produkcji pojawia się quiz, w którym społeczność wybiera co ich zdaniem zrobi postać. Drugim z elementów jest wyświetlanie reakcji innych użytkowników portalu w ważnych momentach w filmie. Obydwie te rzeczy nie są jakimś niezbędnym elementem w streamingu, jednakże trzeba przyznać, że to ciekawy dodatek i to bardzo oryginalny na polskim rynku.

Dużą siłą Loomi.tv jest również kontakt z krytykami. Bardzo często nie wiemy, czy chcemy zacząć oglądać jakiś film lub serial. Tutaj mamy do dyspozycji bezpłatne video-recenzje krytyków, którzy zachęcą nas lub odrzucą od konkretnej produkcji.

Czy Loomi.tv ma szansę ugruntować sobie pozycję na rynku? To się jeszcze okaże. Na pewno Opera wybrała nowatorski kierunek, który może być dla niej znaczącym sukcesem.

Źródło: media

Więcej z NoweMedium.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *