Co oglądamy na Netflixie? Platforma opublikowała raport
Netflix stawia na transparentność w kwestii popularności treści dostępnych na platformie. Danych możemy się spodziewać dwa razy w roku. Właśnie opublikowany został raport dotyczący pierwszych 6 miesięcy tego roku.
Zobacz też: Wystartowały castingi do drugiego sezonu “Wednesday”. Kogo poszukuje Netflix?
812 milionów godzin
Netflix przygotował odpowiedź na zarzuty dotyczące braku wystarczającej transparentności odnośnie kontentu dostępnego na platformie streamingowej.
Platforma udostępniła raport “What We Watched” obejmujący okres od stycznia do lipca 2023 roku. Udostępnione dane obejmują 99% katalogu Netflixa.
Najwięcej czasu, bo aż użytkownicy platformy spędzili na oglądaniu pierwszego sezonu serialu Nocny agent (The Night Agent). W ciągu pierwszych 6 miesięcy 2023 roku na oglądaniu tego serialu spędzili łącznie aż 812 milionów godzin.
Kolejnymi tytułami na oglądaniu których użytkownicy Netflixa spędzili najwięcej czasu są Ginny & Georgia (665 milionów h), Chwała (622 milionów h) oraz Wednesday (507 milionów h).
Łącznie aż 55% czasu korzystania z platformy użytkownicy spędzili na oglądaniu produkcji oryginalnych Netflixa.
Raport w formie arkusza excel dostępny jest do pobrania na stronie Netflixa [LINK].
Zobacz też: Akcja ,,Podaruj Dzieciom Święta”