Parasol, który nie chroni przed deszczem. Efekt kolaboracji Gucci i Adidasa
Gucci nawiązało współpracę z marką Adidas. Efektem kolaboracji są dwa parasole, które przed deszczem nie ochronią, a portfel skutecznie opróżnią – to właśnie to wywołało tak wiele kontrowersji. Jeden z produktów kosztuje 1 290 dolarów (5 651,70 zł), a drugi 1 000 dolarów (4 377,73 zł).
Zobacz: Koniec z Vouge Russia. To odpowiedź na wojnę w Ukrainie oraz cenzurę
Ważne jednak, aby nie używać tego parasola podczas deszczu. Podkreśla to także producent – produkt nie jest wodoodporny. Jest przeznaczony do ochrony przed słońcem lub do celów dekoracyjnych. Parasol przeciwsłoneczny wyposażony jest w elegancki uchwyt w kształcie litery G i nadruk łączący logo obu marek.
Projektant czerpał inspirację ze wspomnień dyrektora kreatywnego z lat 80. i 90. Emblematyczne motywy domu Gucci zostały połączone z historycznymi motywami marki odzieży sportowej adidas. Czy nowa kolekcja podbije serca miłośników luksusu?
Jaki jest tego cel?
Adidas i Gucci. Kolaboracja produktu, który nie jest do końca funkcjonalny. Parasol wyceniony na 1,3 tys. dolarów nie chroni przed deszczem
Parasol, który oglądasz, to produkt stworzony przez Gucci we współpracy z adidasem i kosztuje tylko 1644 USD. Kolejnym wspaniałym atrybutem jest to, że nie chroni użytkownika przed deszczem, ponieważ nie jest wodoodporny, ale został zaprojektowany, aby chronić ludzi przed promieniami słonecznymi.