"Osoby w spektrum autyzmu mają tak jak my, tylko czasem bardziej" Nowa kampania społeczna Fundacji JiM - NoweMedium.pl

“Osoby w spektrum autyzmu mają tak jak my, tylko czasem bardziej” Nowa kampania społeczna Fundacji JiM

Fundacja JiM wystartowała z nową kampanią społeczną. Ukazuje ona trudności osób będących w spektrum autyzmu.
fot. kadr z filmu/ Fundacja JiM

Bohaterem nowej kampanii Fundacji JiM jest 15-letni Miłosz. W ramach tej inicjatywy odgrywa on dwie role. Z jednej strony jest on głównym bohaterem całego spotu, a z drugiej jest swoistym ekspertem, który pokazuje rozwiązania pomagające przetrwać świąteczny zgiełk.

Fundacja opublikowała kilka spotów z udziałem Miłosza, a każdy z nich prezentuje inną, ciemniejszą stronę Świąt Bożego Narodzenia.

Na jednym ze spotów możemy zobaczyć jak hałas, zgiełk i wszechobecne świąteczne piosenki powodują dyskomfort u osób w spektrum autyzmu. Na innym możemy zobaczyć jak pojawiające się wszędzie mocne światła są doskwierające, a na jeszcze kolejnym widzimy jaki dyskomfort wywołuje rozpakowywanie prezentów na oczach całej rodziny.

Kampania celowo jest zorganizowana wokół okresu świątecznego, bo wspaniale ukazuje pojawiające się w tym momencie napięcie oraz przytłoczenie. Celem inicjatywy jest pokazanie, że dla osób w spektrum autyzmu cały ten zgiełk powoduje jeszcze większy dyskomfort niż dla reszty społeczeństwa. Każdy filmik kończy się sformułowaniem “Osoby w spektrum autyzmu mają tak jak my, tylko czasem bardziej”.

Fundacja JiM pozwala także na wsparcie swojej działalności w ramach kampanii. Wystarczy jedynie wejść na stronę tylkobardziej.pl, a następnie zdjąć bombkę z internetowej choinki. Potem wyskoczy nam okienko z internetowym formularzem, na którym możemy wypisać nasze własne życzenia, a także wpłacić minimum 5 złotych.

Źródło: Noizz.pl

Więcej z NoweMedium.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.