Nietypowa kampania McDonald’s. Postawiono zapachowe ściany
Światowym hegemonem na rynku fast food jest bez dwóch zdań McDonald’s. Popularny “maczek” ma swoje restauracje niemal we wszystkich państwach na świecie.
Jest on równocześnie synonimem klasycznego amerykańskiego jedzenia, a także niezmiennej jakości – niezależnie od tego, czy będziemy jeść go w Polsce, czy w Hiszpanii.
Teraz jednak gigant wpadł na bardzo nietypową kampanię promocyjną. W Holandii postawiono w okolicach restauracji ściany w charakterystycznych żółtych i czerwonych barwach.
W praktyce kampania polega na tym, że ludzie wąchają ściany. O co chodzi w nowej kampanii reklamowej amerykańskiej sieci fast food?
Ściany pachnąca McDonaldem
Akcja promocyjna ma obecnie miejsce w Holandii, gdzie McDonald’s w nietypowy sposób chce zachęcić potencjalnych klientów do odwiedzenia restauracji.
W Utrechcie oraz Lejdzie ustawiono żółte i czerwone ściany, które nawiązują oczywiście do kolorystyki giganta z branży gastronomicznej.
Zobacz też: McDonald’s szykuje konkurencję dla Starbucks’a
Kampania jest bardzo prosta – gdy przechodnie zbliżą się do ścianki zaczynają czuć zapach kultowych potraw z McDonald’s czyli np. frytek lub cheeseburgerów.
Co zdaniem Maca zrobi w tej sytuacji przechodzień? Najpewniej uda się do restauracji, aby szybko przekąsić coś, co właśnie poczuł na ulicy.