W czym pomagają filmy korporacyjne?
5 celów realizowanych przez filmy korporacyjne
Opowiesz historię
Animowane filmy to doskonały sposób na opowiedzenie historii. Dzięki temu storytelling stanie się jeszcze bardziej zrozumiały i atrakcyjny dla odbiorców. Tym samym z pewnością zyskasz tak istotną uwagę widzów. Filmy korporacyjne cechują się też sporą uniwersalnością, więc mogą przedstawiać historię jakiegoś przedsięwzięcia bądź przybliżać początki i etap rozwoju firmy. Taka wizualna opowieść z pewnością wzbudzi wiele emocji, a przede wszystkim zwiększy zainteresowanie i sprawi, że firma zyska bardziej „ludzki” charakter.
Przedstawisz wartości ważne dla marki
Suchy tekst na stronie nie zawsze jest odpowiedni. Czasem potrzebne jest dodatkowe działanie, żeby jeszcze mocniej zwrócić uwagę na poszczególne elementy. Przy pomocy animacji możesz w naprawdę atrakcyjny sposób pokazać, jakie wartości są istotne dla Twojego przedsiębiorstwa. Przede wszystkim jednak ta metoda jest w pełni czytelna dla widzów, a także zrozumiała i łatwa w odbiorze. Tym samym jeszcze dłużej pozostanie w ich pamięci, a Ty stworzysz wyrazisty wizerunek swojej firmy – zgodny z ustalonymi założeniami, identyfikacją wizualną i potrzebami grupy docelowej.
Przedstawisz się klientom
Chcesz mocno wejść na nowy rynek, zaprezentować nieco inny wizerunek, a może dotrzeć do kolejnej grupy odbiorców? W takim razie skorzystaj z filmów korporacyjnych w formie animacji 2D, a dzięki temu z pewnością dobrze przedstawisz się klientom, kontrahentom itp. Jednak kluczowe znaczenie ma to, w jaki sposób to zrobisz – nowoczesny, atrakcyjny, a do tego naprawdę czytelny. Tym samym nie tylko dostarczysz informacji, ale również pokażesz, że przemyślane działania marketingowe to Twoja specjalność.
Ocieplisz wizerunek firmy
Potrzebujesz sposobu na ocieplenie wizerunku firmy? W takim razie wykorzystaj w tym celu filmy korporacyjne w wersji 2D. Odpowiednie kolory, przemyślany scenariusz, dopasowany content oraz postacie, które wzbudzają zaufanie – te wszystkie elementy sprawią, że uatrakcyjnisz wewnętrzną komunikację, zachęcisz do aplikowania, przedstawisz nowy projekt, a także swoją firmę. Przede wszystkim wykorzystasz do tego metodę, która wzbudza wiele pozytywnych emocji, a to znowu zacznie być kojarzone z marką czy przedsiębiorstwem.
Wyróżniasz się na tle konkurencji
Szukasz sposobu na wyróżnienie się w swojej branży? W takim razie postaw na wysokiej jakości filmy korporacyjne. W końcu ciągle niewiele firm korzysta z takiego sposobu promocji, przedstawienia produktów czy nawet dostarczania informacji. Dlatego na pewno pomoże Ci to przyciągnąć uwagę odbiorców, a do tego staniesz się rozpoznawalny w swojej branży. Z pewnością ułatwi Ci to budowanie silnej pozycji i kreowanie wizerunku eksperta.