Ilu Polaków tak naprawdę posiada Netflixa? Jak często go oglądamy? W sieci pojawiły się najnowsze statystyki - NoweMedium.pl

Ilu Polaków tak naprawdę posiada Netflixa? Jak często go oglądamy? W sieci pojawiły się najnowsze statystyki

Netflix w Polsce ma się bardzo dobrze i świadczą o tym statystyki. Polska znajduje się w światowej czołówce platformy.
fot. pexels

Trudno wyobrazić sobie obecnie nasze życie bez platform streamingowych. Dostępność filmów i seriali bez wychodzenia z domu sprawiła, że o wiele wygodniej możemy oglądać nasze ulubione produkcje.

W przeciwieństwie do dawnych czasów, gdy seriale były domeną telewizji, a odcinki wychodziły o konkretnych godzinach o wiele trudniej było je oglądać.

Zobacz też: Przełom w branży streamingowej? Netflix wykupił seriale od HBO

Dzisiaj sprawa wygląda inaczej, gdy tylko chcemy odpalić nasz ulubiony tytuł, to możemy to zrobić kilkoma kliknięciami. Chcemy obejrzeć cały sezon naraz? Żaden problem, możemy zbing-watchować w jeden wieczór.

Pierwszym, który tak mocno wszedł w ten rynek, a dzisiaj rządzi i dzieli streamingiem jest Netflix. Sprawdźmy, jak pomimo upływu lat platforma sprawdza się w Polsce.

Polska stoi Netflixem

Platforma PlumResearch udostępniła portalowi Wirtualnemedia.pl najnowsze statystyki odnośnie obecności Netflixa w naszym kraju.

Jasno pokazują one, że Polska nadal jest bardzo istotnym rynkiem dla Netflixa, a nasz kraj znajduje się w europejskiej czołówce wszelkich zestawień.

Zobacz też: Film ”Titanic” wraca na Netflixa!

Jeżeli spojrzymy na światowy ranking liczby użytkowników serwisu, to możemy dostrzec obecność Polski w czołówce. Nasz kraj zajmuje 12 miejsce jeśli chodzi o liczbę użytkowników. W Europie lepiej wypadają jedynie Wielka Brytania, Niemcy, Hiszpania i Włochy. Wedle statystyk PlumResearch, liczba użytkowników Netflixa w Polsce wynosi aż 6,9 miliona.

Podobnie jest w przypadku liczby godzin obejrzanych na platformie. Polacy ochoczo spędzają czas przed Netflixem i tylko w 2022 roku spędzili aż 680 milionów godzin przy serialach Netflixa. W tym wypadku ponownie wyprzedzają nas powyższe europejskie kraje, lecz my na Netflixa poświęcamy tyle samo czasu co Japończycy.

Źródło: media

Więcej z NoweMedium.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *