Internauci wyśmiali świąteczną reklamę znanej sieciówki - NoweMedium.pl

Internauci wyśmiali świąteczną reklamę znanej sieciówki

Kilka dni temu ruszyła bożonarodzeniowa kampania marki Apart, której bohaterkami są Małgorzata Socha, Julia Wieniawa i Anna Lewandowska. Te trzy celebrytki miały zagwarantować firmie ogromne zyski. Co poszło nie tak, że cała Polska zaczęła krytykować spot, a przeróbka klipu ma więcej wyświetleń niż oryginał?
warszawa.wyborcza.pl

Apart to sieć jubilerska, istniejąca od 1983 r. Tegoroczną kolekcję postanowiła wypromować kampanią z udziałem trzech znanych, polskich celebrytek. Małgorzata Socha, Julia Wieniawa i Anna Lewandowska w trwającym prawie 4 minuty spocie zagrały trzy przyjaciółki, które w bajkowej i śnieżnej scenerii celebrowały świąteczny czas. Przez cały klip towarzyszyła im piosenka Zbigniewa Wodeckiego “Lubię wracać tam gdzie byłem”. Za sesję zdjęciową oraz realizację klipu odpowiadał fotograf Marcin Tyszka.

Blichtr i luksus kluczem do sukcesu?

Na oficjalnym profilu marki pojawił się trwający prawie cztery minuty spot, o którym od kliku dni mówią zarówno obserwatorzy, jak i eksperci rynku reklamy.

Marka wskazuje, że ich świąteczna kampania to opowieść o potrzebie bycia ze sobą, wspomnieniach i powrotach do miejsc bliskich naszemu sercu.

A wybór przedstawicielek tegorocznej kampanii uzasadnia:

Nowe ambasadorki Apartu to wyjątkowe, charyzmatyczne kobiety, które są spełnione w życiu prywatnym, z sukcesami realizują swoje zawodowe pasje i niezmiennie od wielu lat inspirują miliony Polek. Anna Lewandowska to utytułowana sportsmenka i trenerka, która porwała za sobą rzesze kobiet, mobilizując je do zmian i zdrowego trybu życia. Na co dzień jest szczęśliwą mamą i żoną Roberta Lewandowskiego. Julia Wieniawa mimo młodego wieku ma na koncie wiele sukcesów – jest wokalistką i aktorką, z powodzeniem realizuje się także jako bizneswoman.

Kampania wzbudziła wśród internautów mieszane uczucia. Niektórzy pochwalili markę za stworzenie spotu, który “od razu wprowadza w świąteczny nastrój”, a inni zarzucili reklamie infantylność i kicz.

W odbiorze całości nie pomógł też fakt, że obecnie rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej niż ta pokazana w spocie. Prawdziwie białych świąt nie było od lat, a w warunkach pandemii wiele osób nawet nie wie, czy będzie mogło spotkać się z rodziną na święta.

Jaka piękna i długa reklama Apartu

Prawdopodobnie kampania przeszłaby bez większego echa, gdyby nie parodia, którą stworzył Klub Komediowy. Film zatytułowany “Piękna i długa reklama Apa*tu” delikatnie wyśmiewa świąteczny spot. W humorystyczny sposób opisuje po kolei to, co się dzieje w reklamie i niejednokrotnie podkreśla jej długość.

Prześmiewczy materiał ma obecnie prawie milion wyświetleń więcej niż oryginał.

Do filmu odniosła się również sama marka, która w komentarzu napisała:

Zrobiliście nam tym dzień. Już wiemy, kto będzie robił naszą kolejną reklamę! PS. Poczekajcie do jutrzejszego backstage’u – to dopiero będzie.

Więcej z NoweMedium.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

>