Tymek i Krzysztof Gonciarz w nietypowej kampanii promocyjnej - NoweMedium.pl

Tymek i Krzysztof Gonciarz w nietypowej kampanii promocyjnej

Raper oraz Youtuber wynajęli 6 telebimów w Tokio, na których wyświetlili nowy klip Tymka.

Polska animacja na ulicach Tokio

Tymek oraz Gonciarz to jedni z najpopularniejszych twórców w Polsce. Panowie postanowili połączyć siły przy okazji premier Polskiej Ballady Tymka. Do piosenki powstał animowany klip autorstwa polskiego animatora Ribowskiego.

Stylistyka na wzór kultury japońskiej popchnęła twórców do tego, aby piosenka została mostem łączącym kulturowo Polskę z Japonią. W ramach promocji projektu, Tymek postanowił wynająć 6 telebimów w Tokijskiej dzielnicy Shibuya oraz jeden przy warszawskich Złotych Tarasach, na których został wyświetlony klip rapera.

To nie pierwszy raz, kiedy ta dwójka razem pracuje. 9 miesięcy temu premierę miał klip Tymka, Aligator, którego reżyserem był Gonciarz.

Więcej z NoweMedium.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *