Pepsi ma nowe logo. Ostatni rebranding marki był nazywany "porażką". Jak będzie teraz? - NoweMedium.pl

Pepsi ma nowe logo. Ostatni rebranding marki był nazywany “porażką”. Jak będzie teraz?

Szykują się spore zmiany na butelkach i puszkach znanych napojów gazowanych. Marka wraca do korzeni i stawia na klasykę - sprawdź, jak prezentuje się nowe logo.
Pespi ma nowe logo. Ostatni rebranding marki był nazywany "porażką". Jak będzie teraz? /fot. instagram.com/pepsi
Pepsi ma nowe logo. Ostatni rebranding marki był nazywany “porażką”. Jak będzie teraz? /fot. instagram.com/pepsi

Rebranding Pepsi, który przeprowadzono w 2008 roku, był nazywany wówczas sporą porażką marketingową. Zmiana kształtu trzykolorowego kółeczka nie spodobała się zarówno inwestorom, jak i klientom.

Zobacz też: [Memy] Kerfuś pobija internet. Powstają kolejne seksualne memy o robocie

Ci ostatni szybko zauważyli, że nowe logo przypomina nieco postać otyłego człowieka – czy takie właśnie skojarzenia powinna budzić marka słodkich napojów gazowanych? Ponadto, całość wydawała się “pozbawiona charakteru” i “zbyt nowoczesna”.

Zmiany nie wszystkim się spodobały, jednak większość w końcu do nich przywykła. Teraz, po piętnastu latach fani Pepsi muszą przygotować się na kolejne zmiany – i ponowne przyzwyczajanie się do nowego wyglądu produktów.

W nowym logo nazwa “Pepsi” znajdzie się wewnątrz znaku, a nie tak jak dotychczas – poniżej. Zmianie uległ także font – nowy jest swego rodzaju powrotem do przeszłości, ponieważ przypomina ten sprzed ostatniego rebrandingu, a nawet z lat 90-tych XX wieku. Jak się okazuje, zmiana spowodowana jest tym, że klienci bardziej kojarzyli stare logo, niż to używane od 2008 roku.

W Stanach Zjednoczonych nowe logo pojawi się jeszcze w tym roku – pierwsze produkty trafią na półki jesienią. W Polsce Pepsi po rebrandingu zobaczymy dopiero w 2024 roku.

Zobacz też: Koniec Naszej Klasy. Serwis został wyłączony po 15 latach

Źródło: media

Więcej z NoweMedium.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *