Profil pizzy Giuseppe na Facebooku podbija internet. Wszystko to za sprawą jednego posta
Social media obecnie rządzą internetem. Jest bardzo mało osób, które nie posiadają konta na żadnym medium społecznościowym, niezależnie czy to Facebook, Instagram czy Twitter.
W ostatnim czasie swoistą bombę(i to przypadkowo) wypuścił profil pizzy Giuseppe. Samej przekąski możemy nie lubić, ale profil facebookowy Giuseppe, to zdecydowanie jeden z lepiej prowadzonych social mediów.
Ten post zdobył aż 18 tysięcy reakcji i stał się bardzo popularny w obecnym czasie. Osoba zarządzająca profilem w prześmiewczy sposób pokazała jak wygląda praca osoby, która zajmuje się profilami w mediach społecznościowych szczególnie wyróżniając to, że trzeba “robić fikołki” aby wpasować się w jakiś trend. Oprócz tego w poście admin postanowił nieco obśmiać konkurs na Młodzieżowe Słowo Roku nazywając je “festiwalem cringu”.
Co ciekawe post o wpasowywaniu się w trendy sam się nim stał. W ten sposób marketingowcy musieli jakoś odpowiedzieć na ten niespodziewany strzał. Post skomentowały profile PlayStation Polska oraz ketchupu Heinz.
Jak widać najlepszy marketing tworzy się nieświadomie, a “pasta” jaką napisał admin Giuseppe zyskała na ogromnej popularności. Przypadek ten dobrze również obrazuje, jak jednym postem można zyskać sympatię internautów, a w konsekwencji całą gamę nowych obserwujących.